Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2018

Δεν θα 'θελα...


  ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΕΦΝΕΡ
Μουσικός - Ποιήτρια


Δύο ποιήματα της Καθηγήτριας Μουσικής Κατερίνας Δέφνερ-Καφή.

Δεν θα 'θελα...

Δεν θα ΄θελα σε φάκελλο, γράμμα, άγγελέ μου,  να σου
                                                                             [κλείσω.
Στο πιάνο μου μόνο για σένα, θε να παίξω ένα κομμάτι,
που με τις νότες του σ' ένα καθάριο ουρανό θα χτίσω
τραγουδιστά, της αρμονίας μας το θεϊκό παλάτι.

Δεν θέλω γράμματα μονάχα, άγγελέ μου, να σου στέλ-
                                                                                [νω,
μα πιότερο η σκέψη μου σαν ουρανός να σ' αγκαλιάσει
και η γαλάζια θαλπωρή του, έμπνευσή μου για να ψέλ-
                                                                                 [νω
την έναστρη αγάπη μου που άγγελοι έχουν πλάσει.

                                      *
Το Πουλί της Χαράς
(Σε Μουσική)

Πουλί που φέρνεις τη χαρά,
στάσου λιγάκι να σε πιάσω!
Μα, όταν θα σε πλησιάσω,
πάλι θ' ανοίξεις τα φτερά.

Της μοίρας μου είναι γραφτό,
όταν το χέρι μου απλώνω,
να φεύγεις, δίνοντάς μου πόνο.
Μα, πάντα γώ σε κυνηγώ.

Μη φεύγεις της χαράς πουλί,
έλα κοντά μου μόνο λίγο,
να ζήσω της χαράς τον τρύγο
με τα φτερά σου σ' άλλη γη.

Κατερίνα Δέφνερ-Καφή  

.................................................................................................................................................
Από την ποιητική Συλλογή της Κατερίνας Δέφνερ - Καφή "ΜΥΡΑ ΥΑΚΙΝΘΟΥ", σελ. 14, 13  αντίστοιχα, Εκδόσεις ΠΙΤΣΙΛΟΣ, Αθήνα 2017.  

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου